miercuri, 3 decembrie 2008

That is not my way

Nu va inteleg.Nu ma inteleg.Traiesc intr-o lume in care ma simt....bizar,bizar de ciudat.Nu pricep de ce lumea este asa de intoarsa cu susul in jos?Sunt scarbita de tot ce inseamna om.Pentru mine sunteti doar niste animale imputite care incercati cu fiecare zi ce trece sa scapti mai repede de mocirla in care sunteti.Fie voi cocalari,minimalisti si chiar si rockeri,va numiti asa ,dar prin ce demonstrati ca e asa?.
M-am saturat sa aud la tot drumul ca eu sut asa.Am sa urmez un ex.Multi in ziua de azi spun ca sunt "rockeri".
Dar ati aflat barem ce inseamna?
Urmam niste princpii,de cacat.Dar le urmam.Pana la urma am ajuns si eu confuza...nu va mai inteleg,nu ma mai inteleg.
Poate ca sunt eu ciudata si simtiti ca eu sunt aia nebuna.Dar tot ajung la chestia:"Ce va face sa spuneti asta?...doar ca ascultati muzica?vi se pare de ajuns?".
Eu una nici pana azi nu am aflat.Si sper ca am sa aflu.Si nu ajutata.CI SINGURA.
Pentru ca m-am saturat sa ma iau uneori dupa teorii precum ca:daca esti rocker trebuie sa stii absolut toate trupele clasicismului si absolut toti chitaristi cunoscuti.
Se presupune ca nu suntem rockeri pentru muzica pe care o ascultam.Ci pentru viata pe care o ducem......felul de a trai viatafelul de a fi.Evident ca si ascultatul muzici "urlatoare" are un rol important in viata noastra.Dar nu atat de mare.
De ce credem.si nu stim de fapt ce suntem.Mi-am ales drumul asta..si nu regret.
Dar sunt unele lucruri care ma lasa masca la noi,la voi.Cum vreti o numiti.
Cu toti probabil ne-am ales acest drum,aceasta cale la un moment dat,fara sa ne dam seama pe ce drum apucam.Si am apucat pe un drum plin de viata....dar cand ajungi sa simti ca golul din tine te distruge?te apasa...si te miri...pentru ca nu e doar durere fizica...e interioara.este al naibi de ciudat cand esti obosit sa mai supravietuiesti intr-o lume de caini...cand simti ca lumea se prabuseste peste tine si tu nu ai scapare...cand simti ca trecutul este prezent...cand simti ca numai ai forta vitala sa lupti...cand cauti intrebari si nu ai raspunsuri.....ei bine asta nu e drumul meu spre necunoscut....

Niciun comentariu: