miercuri, 3 decembrie 2008

Visul

Cand nu am dormit ultima oara?
A.....da.....cred ca acum trei zile.Abia am putut inchide ochii....probabil ca vremea isi spune cuvantul.E soare.....mult soare...
Ma inunda...
incet...
Si aud....mereu...voci.......distorsionate de tipatul unui copil....tipa urla....
In capul meu...
Ganduri...
Nu sunt multe...sunt putine...exagerat de putine...
Dar grele de spus...grele de gandit..sunt apasatoare..
Si tip si eu in corul meu..
Dar nimic nu se opreste pentru ca eu...probabil....nu sunt eu.....simt ca ceva in mine creste,infloreste....
dar nu ca un boboc.....ci ca ofilitura florii....cand e pe duca..
Toamna..
Iarna..
pe vecie probabil ca nu e in mine..dar soarele.....il simt....atat de.......
Incredebil de.....arzator.Trebuia sa fie asa..
dar nu a aparut inca pe strada mea
E departe la vecini..
si-i arde...ii prajeste....
iar pe mine ma racoreste
nu e vina mea
....
ca el este de partea mea..
nu e vina mea
..
ce el este al meu
........
nu e vina mea.....
ca e visul meu...

Niciun comentariu: